Galabal 70 Jarig Bestaan

Datum:
09/05/2015 - 18:30

Beste Scouts, Voorstam of Ouder!

Hoera we zijn oud! Het is al 70 jaar geleden dat er voor het eerst de rakkersclub  in Lille werd opgericht, die erna zou overgaan in de scoutsgroep de 21ste- Kempen – Sint – Pieter. Nu in 2015 staat scouts Lille – Poederlee sterker dan ooit. En dit willen we vieren!

Daarom nodigen we jullie graag uit op zaterdag 9 mei in het Mollenhof voor ons galabal. U bent dus allen welkom om de avond met ons te vieren waar we de voorstelling zullen doen van ons nieuw logo!

Omdat we dit graag zouden willen vieren met iedereen die de afgelopen zeventig jaar iets betekend heeft voor Scouts Lille, vragen we om de blijde boodschap te verspreiden. Zo hopen we iedereen te bereiken. Ken je dus nog iemand waarmee je een avondlang herinneringen wilt uitwisselen aan een kampvuur of in een patrouillehoek, nodig hen zeker uit! Iedereen is welkom!

Ben je geïnteresseerd hoe het vroeger er allemaal uitzag? We zijn bezig met de digitalisatie van onze foto & film archieven. Een deel ervan kan u online bezichtigen op: http://www.kempenserfgoed.be/virtuele-tentoonstellingen/jeugdbewegingen/...

Een stevige linker & tot dan!

De werkgroep galabal & de groepsploeg!