Inschrijvingen

Om je kind dit scoutsjaar in te schrijven, kun je dit online doen, tijdens de familiedag op Scoutskermis of tijdens de eerste 2 vergaderingen op de Scouts.

Lid worden:
Word jij ons nieuwste lid? Volg de stappen op het tabblad 'Lid worden' om je online in te schrijven. Uw kind mag wettelijk 2 keer proberen bij scouts Lille, bij deze activiteiten is hij officieel verzekerd, vanaf de derde keer zou het lidgeld betaald moeten worden.

Herinschrijven:
Was je vorig jaar al reeds ingeschreven als scoutslid? Dan staat uw kind al geregistreerd in onze Groepsadministratie. Het enige wat dan nodig is om opnieuw in te schrijven is het lidgeld van €45 betalen, dit kan door de som over te schrijven op onze groepsrekening: BE82 7512 0115 1768 of te bezorgen aan de takleiding, liefst voor vrijdag 13 oktober 2023. Indien u het lidgeld stort, gelieve dan ook de tak en de naam van uw zoon te vermelden.

Ook vragen we om de individuele steekkaart online in te vullen en jaarlijks na te kijken via onze groepsadministratie. Hoe je dit juist doet, vindt je in onze uitgebreide handleiding.

Vragen kan je altijd stellen aan de groepsleiding via: