Een compleet nieuw scoutsjaar!

Gegroet jij (toekomstig) scoutslid & ouder!

Ben je er al klaar voor!? Een volledig nieuw scoutsjaar, want dat is het geen dat er na de fantastische kampen terug aan zit te komen. We hopen dat jullie al bekomen zijn van de kampen om er opnieuw met volle moed met ons mee in te vliegen! Zoniet, heb je nog even tijd om je voor te bereiden! Hoeveel tijd!? Daarom dit bericht zodat je zeker niets hoeft te missen van een scoutsjaar dat in het teken van vernieuwing zal staan!

Het nieuw scoutsjaar zal dit jaar van start gaan op zondag 20 september! Op zondag gaan onze vergaderingen door aan de scoutslokalen op boskapelstraat 59. Dit telkens van 13h30 tot 16h30.

Dit geld voor alle takken, van Kapoen (6-7 jaar), Welpen (8- 10 jaar), Jong- Verkenner (11-13 jaar), Verkenner (14-15 jaar) tot Jin (16-17 jaar).

Ben je een nieuw lid? Kom dan zeker eens piepen op zondag, je kan op 20 en 27 september gewoon bij ons aansluiten op de vergaderingen om eens te proberen!

Ben je al zeker van u zin in scouting? Dan kan je je ook al komen inschrijven op het nieuw jaar op de familiedag van ons scoutskermisweekend. Dit is op zondag 13 september, ook aan de scoutslokalen. Hier kan je naast jezelf inschrijvingen ook langskomen voor spelletjes te spelen, van onze kabelbaan gaan, springen op de springkastelen en iets komen eten of drinken. Dus zeker de moeite waard!

Dus maak u borst maar nat, want dit jaar zullen we ook de intrede doen in onze nieuwe lokalen! – Be prepared!