Een nieuwe website!

Welkom op de nieuwe site van Scouts St. Pieters Lille!

Waarom een nieuwe site? Er staan komende jaren heel wat veranderingen op til bij de scouts. We beginnen in het kort eindelijk aan de bouw van onze nieuwe lokalen, daarom ook de uitgelezen kans om wat andere zaken te veranderen.

De nieuwe website voldoet meer aan onze nieuwe noden. Je vindt zoals vroeger alle informatie over de scouts: van maandplanningen, geschiedenis tot de leiding.

Maar nu zijn er ook nieuwe zaken!

-      De integratie van de VZW – Bouw website in de site

-      Online inschrijven van uw kind in onze scouts

-      Verhuur pagina

-      Activiteiten overzicht

-      Integratie van sociale media, hiervoor hebben we een nieuwe FB pagina voor de scouts moeten aanmaken, we gaan hier nu alle FB activiteiten mee uitvoeren. De Scouts als FB persoon zal dan stilletjes verdwijnen.
De FB-pagina  vindt je hier om ze dan “leuk” te vinden: https://www.facebook.com/scoutslille

Als je nog vragen of opmerkingen hebt over de website kan je altijd terecht op het nieuw mailadres: groepsleiding@scoutslille.be

Stevige Linker!
De groepsleiding