Nog 1 week tot de viering van ons 70 jarig bestaan!

Beste Scout, Ouder & Sympathisant!

Volgende week is het al zover, dan vieren we ons 70 jarig bestaan! Daarom nog even een korte uitleg wat je kan verwachten op deze feestdag!

Als Kapoen en Welp mag je van 13h30 tot 16h00 naar het heem komen om een leuk dorpspel te spelen in Lille & Poederlee! Kom verkleed als een 70 jarige en vergeet zeker je fiets niet!

Op de Jong- Verkenners, Verkenners en Jins rekenen we om in de namiddag alles mee klaar te zetten. We gaan namelijk een heuse reconstructie doen van een kampterrein, maar dan in de tuin van het Mollenhof. De ideale training voor we op kamp kunnen vertrekken! Jullie moeten dus naar het Mollenhof komen van 13h30 tot 18h00 (wees gerust, voor onze leden verzorgen we een lekker avondmaal).

Vanaf 18h is het dan zover, dan gaan de deuren naar onze feestzaal open! Alle ouders zijn vanaf dan welkom om hun telg te komen ophalen of om gewoon te komen meevieren! Je krijgt een glaasje drank aangeboden van de scouts en er zullen kleine hapjes voorzien zijn. Hiervan kan je dan (hopelijk bij goed weer) van genieten in de tuin van het Mollenhof op ons kampterrein.

De plechtigheden zullen dan van start gaan omstreeks 20h00 met als hoogtepunt de onthulling van ons nieuw scoutslogo!

Erna kan je dan nog met zen allen mee vieren op de muzikale omkadering van onze DJ die voor ieders wat wils zal draaien!

Hopelijk tot zaterdag!

De groepsploeg